Функціонування ДНЗ під час карантину.

Головна » Функціонування ДНЗ під час карантину.   

 УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ЯСЛА-САДОК №7 м. Калинівки

вул. Незалежності,9, м. Калинівка,  Вінницької області,  22400,

тел. 2-10-31, E-mail : dutsad7@ukr.net

 

 

 

НАКАЗ

 

 

12.05.2020                    м. Калинівка                      № 63- о/д

Про продовження тимчасового

призупинення освітнього процесу

в дошкільному навчальному закладі № 7

Відповідно до П.1 наказу від 24.04.2020 hjre  №55 «Про продовження карантинних заходів в закладах освіти Калинівської міської об’єднаної територіальної громади» викласти в такій редакції:  «Продовжити карантин в закладах освіти Калинівської міської об’єднаної територіальної громади до 22 травня 2020 року». 

 

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити  з 12 травня до 22 травня  2020 року карантин у дошкільному навчальному закладі № 7

2. Встановити  графік чергувань з 04 травня 2020 року

(додаток 1)

 

3.   Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


 

 

                       Завідуюча                                        І. М. Соколовська

 

                                                      

 

 

 

Додаток

до наказу № 1

 

 

№ з/п

ПІБ

Дні тижня

Години чергування

1.

Волкернюк Антоніна Петрівна

Понеділок

8.00-16.00

2.

Кудирко Раїса Анатоліївна

Вівторок

8.00-16.00

3.

КудиркоРаїсаАнатоліївна

Петрук ЛюбовІванівна

Середа

8.00-12.00

12.00-16.00

4.

Волкернюк Антоніна Петрівна

СвідерськийВікторОлександрович

Четвер

8.00-12.00

12.00-16.00

5.

Петрук ЛюбовІванівна

П’ятниця

8.00-16.00

 

 

 

 

 УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ЯСЛА-САДОК №7 м. Калинівки

вул. Незалежності,9, м. Калинівка,  Вінницької області,  22400,

тел. 2-10-31, E-mail : dutsad7@ukr.net

 

 

 

НАКАЗ 

 

 

27.04.2020                м. Калинівка                    №62 –о/д

Про продовження тимчасового

призупинення освітнього процесу

в дошкільному навчальному закладі № 7

Відповідно до рішення уряду від 22.04.2020 року, з метою попередження розповсюдження на території України коронавірусуСОVID-19 

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити  з 27квітня до 11 травня  2020 року карантин у дошкільному навчальному закладі № 7

2. Усім учасникам освітнього процесу продовжити виконання  наказів від 16.03.2020 року за № 59 та № 60

3. Продовжити графік чергування обслуговуючого  та технічного персоналу з 27.04.2020 року по 11.05.2020 року ( додаток №1 – графік чергувань)

4. Освітній процес відновити після відповідного наказу відділу освіти Калинівської міської ради

5.   Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


 

 

                       Завідуюча                                        І. М. Соколовська

 

                                                      

 

 

 

Додаток

до наказу № 1

 

 

№ з/п

ПІБ

Посада

Дата

Години чергування

1

Бортюк Тетяна Федорівна

помічник вихователя

30.04.2020

8.00-16.00

2

Сивак Галина В’ячеславівна

помічник вихователя

3

Боровська Інна Михайлівна

помічник вихователя

04.05.2020

8.00-16.00

4

ГуменюкЛюбовЯнівна

машиніст по праннюбілизни

5

Пугач ЗінаГригорівна

підсобнийробочийкухні

05.05.2020

8.00-16.00

6

МілінчукАфанасіяГригорівна

комірник

7

Гадомська Людмила Василівна

машиніст по праннюбілизни

06.05.2020

8.00-16.00

8

Рижук Людмила Павлівна

помічник вихователя

9

Новодарська Людмила Андріївна

помічник вихователя

07.05.2020

8.00-16.00

10

Ткачук Тетяна Іванівна

помічник вихователя

11

ФалатюкНадіяГригорівна

машиніст по праннюбілизни

08.05.2020

8.00-16.00

12

Півторак Наталія Юріївна

помічник вихователя

13

Гадомська Людмила Леонідівна

помічник вихователя

28.04.2020

8.00-16.00

14

Яковець Наталія Володимирівна

кастелянша

15

ФаєрЛіліяВолодимирівна

кухар

29.04.2020

8.00-16.00

16

Горбик Ольга Петрівна

кухар

17

Голюш Катерина Миколаївна

кухар

12.05.2020

8.00-16.00

18

Синчук Наталя Олександрівна

кухар

19

Літвін Лариса Володимирівна

прибиральниця

27.04.2020

8.00-16.00

20

Поліщук Наталія Володимирівна

прибиральниця

 

 

 

 

 

 

 УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ЯСЛА-САДОК №7 м. Калинівки

вул. Незалежності,9, м. Калинівка,  Вінницької області,  22400,

тел. 2-10-31, E-mail : dutsad7@ukr.net

 

 

 

НАКАЗ

 

 

06.04.2020                     м. Калинівка                                                            № 61-о/д

Про продовження тимчасового

призупинення освітнього процесу

в дошкільному навчальному закладі № 7

Відповідно до рішення уряду від 25.03.2020 року , з метою попередження розповсюдження на території України коронавірусуСОVID-19 

НАКАЗУЮ:

1. Продовжити  з 06 квітня до 24 квітня 2020 року карантин у дошкільному навчальному закладі № 7

2. Усім учасникам освітнього процесу продовжити виконання  наказів від 16.03.2020 року за № 59 та № 60

3.   Продовжити графік чергувань обслуговуючого та технічного персоналу з 06.04.2020 року по 24.04.2020 року ( додаток №1 - графік чергувань)

4. Освітній процес відновити після відповідного наказу відділу освіти Калинівської міської ради

5.   Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


 

 

                       Завідуюча                                        І. М. Соколовська

 

                                                      

 

 

 

Додаток

до наказу № 1

 

 

 

№ з/п

ПІБ

Посада

Дата

Години чергування

1

Дудник  Світлана Григорівна

помічник вихователя

08.04.2020

8.00-16.00

2

Сивак Галина В’ячеславівна

помічник вихователя

3

Боровська Інна Михайлівна

помічник вихователя

09.04.2020

8.00-16.00

4

Саврась Лариса Іванівна

помічник вихователя

5

Устій Валентина Анатоліївна

помічник вихователя

10.04.2020

8.00-16.00

6

Вдовиченко Катерина  Миколаївна

помічник вихователя

7

Літвін Лариса Володимирівна

помічник вихователя

13.04.2020

8.00-16.00

8

Рижук Людмила Павлівна

помічник вихователя

9

Новодарська Людмила Андріївна

помічник вихователя

14.04.2020

8.00-16.00

10

Ткачук Тетяна Іванівна

помічник вихователя

11

МилівськаТетянаАнатоліївна

помічник вихователя

15.04.2020

8.00-16.00

12

Півторак Наталія Юріївна

помічник вихователя

13

Гадомська Людмила Леонідівна

помічник вихователя

16.04.2020

8.00-16.00

14

Бортюк Тетяна Федорівна

помічник вихователя

15

ФаєрЛіліяВолодимирівна

кухар

17.04.2020

8.00-16.00

16

Горбик Ольга Петрівна

кухар

17

Голюш Катерина Миколаївна

кухар

21.04.2020

8.00-16.00

18

Синчук Наталя Олександрівна

кухар

19

Пугач ЗінаГригорівна

підсобнийробочийкухні

22.04.2020

8.00-16.00

20

МілінчукАфанасіяГригорівна

комірник

21

Яковець Наталія Володимирівна

кастелянша

23.04.2020

 

8.00-16.00

22

ВолкернюкАнтонінаПетрівна

завгосп

23

КудиркоРаїсаАнатоліївна

діловод

24.04.2020

 

8.00-16.00

24

Гадомська Людмила Василівна

машиніст по праннюбілизни

25

ГуменюкЛюбовЯнівна

машиніст по праннюбілизни

06.04.2020

 

8.00-16.00

26

ФалатюкНадіяГригорівна

машиніст по праннюбілизни

27

Шевчук Володимир Петрович

робітник з обслуговування

07.04.2020

 

8.00-16.00

28

Рижук Олег Вікторович

робочий з обслуговування



 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

ВІДДІЛ  ОСВІТИ

КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ЯСЛА-САДОК №7 м. Калинівки

вул.Незалежності ,9, м.Калинівка,  Вінницької області,  22400,

 тел. 2-10-31, E-mail : dutsad7@ukr.net

 

 

 

 

НАКАЗ

16.03.2020                                        м.Калинівка                                         №  60   - о/д

 

Про запровадження

гнучкого режиму роботи

 

 Відповідно до постанови КМУ від 11.03.2020 року № 211 – «Про запобігання поширенню на тери­торії України коронавірусу СОVID-19»  наказу МОН від 16.03.2020 року   № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19» з метою запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19

 

НАКАЗУЮ:

 

1.Встановити для обслуговуючого та технічного персоналу ДНЗ № 7  з 16.03.2020 гнучкий режим робочого часу ( гнучкий режим – це режим із саморегуляцією часу початку,  закінчення та тривалості робочого дня );

1.2. Перевести технічний персонал в режим чергування (графік додається додаток 1)

                                                                                             На час карантину.

1.3. Працівникам забезпечити неухильне виконання протиепідемічних заходів щодо запобігання поширенню корона вірусу  COVID-19.

                                                                                  На період карантину

1.4. Обслуговуючому персоналу забезпечити режим дезінфекції всіх приміщень закладу, режим регулярного провітрювання.

                                                                                  На період карантину.

 

1.5. Не допускати скупченості  працюючих більше 10 осіб.

                                                                                  На період карантину.

2. Сторожу Волку С. В.

2.1. Посилити увагу за охороною будівлі та підсобних приміщень.

На період карантину.

2.2. Обмежити доступ до закладу усіх осіб, крім підпорядкованих працівників.

                                                                                  На період карантину.

                                                               

 3. Діловоду Кудирко Р. А.:

 3.1 Розмістити біля входу до закладу щодо причин обмежувальних заходів, номери контактних телефонів

3.2. Вести контроль за відпрацювання робочого часу обслуговуючим та технічним персоналом

На період карантину.

 

4.  Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

 

Завідуюча                                                           І. М. Соколовська

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,

ВІДДІЛ  ОСВІТИ

КАЛИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

ЯСЛА-САДОК №7 м. Калинівки

вул.Незалежності ,9, м.Калинівка,  Вінницької області,  22400,

 тел. 2-10-31, E-mail : dutsad7@ukr.net

 

 

 

 

НАКАЗ

16.03.2020                                        м.Калинівка                №  59   - о/д

 

Про запровадження

дистанційної роботи

 

 Відповідно до постанови КМУ від 11.03.2020 року № 211– «Про запобігання поширенню на тери­торії Україникоронавірусу СОVID-19» , наказу МОН від 16.03.2020 року   № 406 «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19» з метою запобігання поширенню коронавірусу СОVID-19

НАКАЗУЮ:

1.      Запровадити з  16.03.2020 по 03.04.2020 дистанційну роботу на дому слідуючим працівникам:

1.1. вихователю – методисту Чехівській О. А.:

- виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

- організаційно-методичну роботу(підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації,  обробка  та узагальнення результатів досліджень (якщо такі залишилися невиконаними), розробка  тренінгів, семінарів, програм, занять та матеріалів до їх проведення, впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій, ознайомлення з сучасною методичною літературою;

   - організувати діяльність педагогічного колективу, щодо виконання  плану роботи за 2019-2020 навчальний рік – дистанційно, виконанню освітньої діяльності з учасниками освітнього процесу педпрацівниками інструментами дистанційного навчання: електронною  пошта, на форумах, чатах, відеоконференціях та інших платформи.

- відповідати на дзвінки  завідуючої;

- перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

- писати індивідуальний план;

- публікувати  рекомендації на онлайн-ресурсах щодо освітнього процесу.

- працювати над підвищенням фахової майстерності – самоосвіти,  використовуючи онлайн – ресурси.

 

1.2. практичному психологу Голубенко П. М.:

- відповідати на дзвінки  завідуючої;

- перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

- виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

- просвіту  та профілактику емоційних станів (на веб-сайті закладу освіти, в чатах, в oнлайн групах педагогів/батьків, Viber та інші).

- консультування  індивідуальне, рідше групове (онлайн режимі, Skype  режимі, телефонному режимі та інші).

- організаційно-методичну роботу(підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації,  складання індивідуального плану самоосвіти, обробка  та узагальнення результатів досліджень (якщо такі залишилися невиконаними), розробка  тренінгів, семінарів, програм, занять та матеріалів до їх проведення, впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій, створення або оновлення інтернет-сторінок, ознайомлення з сучасною методичною літературою з психолого-педагогічної тематики  та інші);

- зв’язки з громадськістю (частково за допомогою доступних засобів зв’язку та телекомунікацій).

- писати індивідуальний план

1.3. музичним керівникам Булаківській Т. М., Кумпан Г. І., Трофімовій Т. А.:

- відповідати на дзвінки  завідуючої;

- перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

- виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

- писати індивідуальний план;

- консультування  індивідуальне, рідше групове (онлайн режимі, Skype  режимі, телефонному режимі та інші) щодо організації освітньої діяльності з музичного виховання вдома;

- надавати інформацію про телепрограми, а також посилання на онлайн програми та ігри музичного спрямування;

- організаційно-методичну роботу(підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації,  обробка  та узагальнення результатів досліджень (якщо такі залишилися невиконаними), розробка  тренінгів, занять та матеріалів до їх проведення, впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій, ознайомлення з сучасною методичною літературою;

1.4. вчителям – дефектологам Соколовській Т. В., Борболюк Л. В., Чопик Л. І., Олійник Г. М.: 

- виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

- організаційно-методичну роботу(підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації,  обробка  та узагальнення результатів досліджень (якщо такі залишилися невиконаними), розробка  тренінгів, семінарів, занять та матеріалів до їх проведення, впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій, ознайомлення з сучасною методичною літературою

- відповідати на дзвінки  завідуючої;

- перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

- писати індивідуальний план;

- публікувати  рекомендації на онлайн-ресурсах щодо освітнього процесу.

- працювати над підвищенням фахової майстерності – самоосвіти,  використовуючи онлайн – ресурси.

 1.5. вчителю англійської мови Костюк О. В.:

- відповідати на дзвінки  завідуючої;

- перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

- писати індивідуальний план;

- публікувати  рекомендації на онлайн-ресурсах щодо освітнього процесу.

- працювати над підвищенням фахової майстерності – самоосвіти,  використовуючи онлайн – ресурси.

- виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

- організаційно-методичну роботу(підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації,  обробка  та узагальнення результатів досліджень (якщо такі залишилися невиконаними), розробка  тренінгів, семінарів, занять та матеріалів до їх проведення, впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій, ознайомлення з сучасною методичною літературою;

1.6. вихователям: Ющенко Оксана Іванівна, Жабокрик О. В., Демчук  К. В., Франчук  І. А.,Гаврилюк П. В., Демчук  Н. Й.,Скоропад Ю. А., Низькоклон Н. М., Яремчук З. Г., Патинська В. В., Рижук Г. О., Шайденко Т. А.,  Хом’як А. А., Синчук К. М., Радевич І. В.,  Волкова С. А., Алєксєєнко  М. Г., Пенделя Т. В.,

Косенко С. А., Демчук Г. С., Фіголь Г. І.

- відповідати на дзвінки  завідуючої;

- перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

- писати індивідуальний план;

- публікувати  рекомендації на онлайн-ресурсах щодо освітнього процесу.

- працювати над підвищенням фахової майстерності – самоосвіти,  використовуючи онлайн – ресурси.

- виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

- освітню, організаційну  роботу(підготовка до проведення заходів, оформлення робочої документації,  обробка  та узагальнення результатів досліджень (якщо такі залишилися невиконаними), розробка  тренінгів, семінарів, занять та матеріалів до їх проведення, впорядкування документації та оформлення методичних рекомендацій, ознайомлення з сучасною методичною літературою;

- складати або корегувати плани роботи, готувати  матеріали,  щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності) ;

- виконувати  освітню діяльність  з учасниками освітнього процесу інструментами дистанційного навчання: електронною  пошта, на форумах, чатах, відеоконференціях та інших платформи.

1.7. асистентам вихователів:Житовоз Н. М., Артемчук Г. І., Сивак М. С.:

-  відповідати на дзвінки  завідуючої;

-  перевіряти повідомлення у групі по Viber (вайберу ДНЗ 7) та оперативно відповідати на інформацію;

-   писати індивідуальний план;

-   публікувати  рекомендації на онлайн-ресурсах щодо освітнього процесу.

-   працювати над підвищенням фахової майстерності – самоосвіти,  використовуючи онлайн – ресурси.

-  виконувати  обов’язки передбачені трудовим договором;

-  організаційну  роботу:

-   оформлення робочої документації, 

-  ознайомлення з сучасною методичною літературою з інклюзії та оформлення методичних рекомендацій;

-  складати або корегувати плани роботи, готувати  матеріали,  щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини з ООП  та організації освітньої діяльності) ;

-  виконувати  освітню діяльність  з учасниками освітнього процесу інструментами дистанційного навчання: електронною  пошта, на форумах, чатах, відеоконференціях та інших платформи.

2.     Усім педагогічним працівникам подати звіти про дистанційну роботу на електронну пошту вихователя – методиста (metodkabinet7@ukr.net)

до 01.06.2020 року

3.    Контроль за виконанням наказу залишаю за собою

 

Завідуюча                                                                             І. М. Соколовська