Музичний калейдоскоп

Головна » Наш садочок » Музичний калейдоскоп   

                                                                                                              «…Як добриво збагачує землю та

        дозволяє зерну прорости, так я музика

                                                                 пробуджує в дитині сили та здібності,

                                                                    які інакше ніколи б не розквітли...»

К. Орф

        Музика – це частина людського життя. Вона входить в на життя з перших днів, і потім поряд з нами, назавжди. В ній втілено все прекрасне, добре, світле і вічне.

        Музика впливає на емоційний, творчий, психічний розвиток дитини, вона здатна викликати шквал почуттів і переживань. Вже в перші місяці дитина прислухається до мелодійних та заколисуючих звуків колискової, жваво реагує на танцювальну музику, зупиняє погляд на музичному інструменті, що звучить. Адже музичні здібності у дітей проявляються дуже рано. Музика постійно викликає у дитини посмішку, рух, вона вся ніби перетворюється та пожвавлюється. З віком емоційний відгук дитини на музику носить більш визначений характер.

        Педагогічний процес з музичного виховання в нашому закладі зорієнтований на виховання в дітей художніх потреб, інтересу до прекрасного в природі, в найближчому оточенні, у повсякденному побуті, що викликає у дітей різного віку емоційні відчуття.

         Музика є обов’язковою під час проведення занять,розваг, свят, ранкової гімнастики тощо.

 

                 

         Музичний розвиток та виховання здійснюється за розділами: співи, слухання музики, музично – ритмічні рухи, танці. У процесі музичного виховання діти ознайомлюються з різними музичними творами, набувають знання, виробляють уміння та навички слухання музики, співу, музично-ритмічних рухів.

 Головними завданнями  музичного виховання в ДНЗ є:

-     підтримувати у дітей бажання слухати музику, емоційно на неї реагувати, розповідати про неї;

-         формувати досвід музичних вражень;

-         розвивати музичні здібності;

-         розвивати мислення та творчу уяву;

-   спонукати дітей самостійно визначати настрій, характер музичного твору, засоби музичної виразності;

-    вдосконалювати вміння слухати музику, розрізняти її інтонації, мелодію, змістовне наповнення;

-         вправляти в умінні визначати жанрову належність музичного твору;

-         формувати здатність створювати музичний образ;

-        розвивати бажання та вміння втілювати у творчих рухах настрій, характер музичного образу.

         З вашими дітками працюють наші музичні керівники:

Булаковська Тетяна Миколаївна вища освіта, педагогічний стаж 11 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст"

Кумпан Ганна Іванівна, вища освіта, педагогічний стаж 21 рік ,спеціаліст ІІ категорії.

Трофімова Таїса Анатоліївна вища освіта, педагогічний стаж 17років , вища кваліфікаційна категорія.

Музичні  керівники працюють з обдарованими дітьми в гуртках:   

-         гурток «Музикотерапія»  (кер.Трофімова Таїса Анатоліївна).

 Гурткова робота проводиться    з використанням  елементів інноваційної технології «Музико-терапевтична діяльність в роботі з дітьми дошкільного віку» за методикою І. Малашевської.

-         гурток «Соловейко» (кер. Кумпан Ганна Іванівна).

 Виховує у дітей любов до пісні, розвиває інтерес до неї, бажання   співати, як сольно так і в дуеті ,і в ансамблі. Сприяє для формування музичної пам'яті, чіткої дикції, ритмічного співу;

-         гурток «Маленькі музиканти» (кер. Булаковська Тетяна Миколаївна).

 Вчить дітей розрізняти на слух звучання музичних інструментів, розуміти зміст музичних творів, грати на шумових дитячих інструментах.

 

        У результаті діти ознайомлюються зі світом краси й гармонії, світом мистецтва пробуджується їх бажання займатися різними видами художньо-естетичної діяльності.

                                   Поради музичних керівників батькам 

          drive.google.com/file/d/1stlYd-gkfA65OICAJ--BLZw2t1dlC4pH/view